Λίγοι θυμούνται ότι η Opel υπήρξε μια από τις πρωτοπόρες μάρκες όσον αφορά στην εξέλιξη και στο λανσάρισμα μοντέλων ελεύθερου χρόνου. Η μάρκα με σήμα τον κεραυνό παρουσίασε ήδη στις αρχές της δεκαετίας του 1990 το πρώτο της SUV, όταν δηλαδή οι περισσότεροι αυτοκινητοκατασκευαστές ούτε καν ασχολούνταν με τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, που γνωρίζει σήμερα τόσο μεγάλη ζήτηση. Αρχικά προοριζόταν το μοντέλο της Opel για την ασιατική αγορά, όπου κυκλοφόρησε κάτω από την υψηλή εποπτεία της μητρικής – τότε – General Motors ως Isuzu Wizard.
Το 1991 λανσαρίστηκε, ωστόσο, το Isuzu ως Opel Frontera με πεντάθυρο αμάξωμα και σε τρίθυρη έκδοση με την ονομασία Frontera Sport. Το νέο SUV απευθυνόταν στους Ευρωπαίους πελάτες, κατασκευαζόταν στο Λούτον της Αγγλίας και η παραγωγή του ολοκληρώθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 2000 – 2010, οπότε αντικαταστάθηκε από το Opel Antara, ένα μοντέλο που είχε επίσης αρκετά ασιατικά γονίδια.
Τώρα επαναφέρει η Opel την ονομασία Frontera για ένα crossover νέας γενιάς, του οποίου η μάσκα έχει αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες με την αντίστοιχη του Grandland. Στο νέο Frontera θα έχει, επίσης, ο πελάτης τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και υβριδικών με τεχνολογία 48 Volt, όπως δηλαδή συμβαίνει ήδη με τα Opel Corsa και Astra.
Η γερμανική μάρκα του ομίλου Stellantis δεν αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για τα κινητήρια σύνολα του Frontera νέας γενιάς. Θεωρείται, ωστόσο, βέβαιο ότι το compact SUV θα αποδίδει ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο E-Frontera 156 ίππους, ενώ στις υβριδικές εκδοχές του θα κυμαίνεται η ισχύς μεταξύ 100 και 136 ίππων.
Στο εσωτερικό του νέου Opel Frontera κυριαρχεί το απλό μινιμαλιστικό ντιζάιν και προβλέπονται ένα ψηφιακό κόκπιτ και μια μεγάλη, κεντρική οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης. Μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχουν πολλές θήκες και ντουλαπάκια για μικρότερα αντικείμενα, υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης των κινητών και οι χώροι επαρκούν άνετα για τη μεταφορά έως πέντε επιβατών.
Αρκετά μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών με ελάχιστο όγκο 460 λίτρων, που φτάνουν τα 1.600 λίτρα, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Να σημειώσουμε ότι το πορτμπαγκάζ διαθέτει πρακτικό διπλό πάτωμα και ότι το Frontera μπορεί να παραγγελθεί και με ράγες οροφής, που αντέχουν σε βάρος έως 200 κιλών.
Η Opel παραμένει φειδωλή με περισσότερες πληροφορίες για το νέο μοντέλο της, τις οποίες θα μάθουμε κατά την επίσημη παρουσίαση του τον επόμενο μήνα. Τότε θα ενημερωθούμε πότε θα γίνει το λανσάρισμα του νέου Frontera στην αγορά, κάποιες ενδεικτικές τιμές του, αλλά και αν προορίζεται για αντικαταστάτης του Crossland, κάτι που θεωρείται αρκετά πιθανό.