Το Peugeot 208 πέτυχε τον Μάρτιο του 2025 μια μεγάλη ανατροπή εκτοπίζοντας από την πρώτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων το Dacia Sandero.
Το γαλλικό supermini κατέγραψε στην Ευρώπη τον τρίτο μήνα του τρέχοντος έτους 24.235 πωλήσεις έναντι 22.764 του Μαρτίου του 2024 και έτσι έσπασε την κυριαρχία του Dacia Sandero, που ήταν το περσινό ευρωπαϊκό best seller και κατείχε αυτή τη θέση και το πρώτο τρίμηνο του 2025. Ωστόσο, το Dacia Sandero είδε τις ευρωπαϊκές πωλήσεις του να μειώνονται από 24.776 τον Μάρτιο του 2024 σε 23.291 εφέτος, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε το Nissan Qashqai με 22.015 ταξινομήσεις.
Τα υπόλοιπα επτά μοντέλα του ευρωπαϊκού Top 10 Μαρτίου ήταν τα εξής: 4. Renault Clio (21.803 πωλήσεις), 5. Volkswagen T-Roc (20.141), 6. Volkswagen Golf (19.932), 7. Volkswagen Tiguan (19.893), Opel Corsa (19.561), Ford Puma (18.686), Peugeot 2008 (18.203).
Συνολικά, η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου παρουσίασε τον Μάρτιο του 2025 αύξηση της τάξης του 2,8%, αφού ταξινομήθηκαν 1.331.132 μονάδες έναντι 1.294.643 οχημάτων τον ίδιο μήνα του 2024.
Αρκετά σημαντικές διαφορές εμφανίζει το Top 10 των ευρωπαϊκών πωλήσεων καινούργιων Ι.Χ. το πρώτο τρίμηνο του 2025 σε σχέση με τις πωλήσεις Μαρτίου. Εδώ βλέπουμε ότι παραμένει στην πρώτη θέση το Dacia Sandero, ενώ απουσιάζει το Nissan Qashqai και κατέχει την τρίτη θέση το Volkswagen Golf. Η ευρωπαϊκή δεκάδα για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2025 διαμορφώθηκε ως εξής:
- Dacia Sandero, 66.596 πωλήσεις
- Peugeot 208, 57.537
- Volkswagen Golf, 53.702
- Renault Clio, 53.179
- Volkswagen Tiguan, 52.673
- Volkswagen T-Roc, 51.101
- Citroen C3, 50.273
- Peugeot 2008, 46.482
- Toyota Yaris Cross, 46.435
- Opel Corsa, 46.096