Επιστροφή στην αγωνιστική δράση με έναν εκ των πιο ιστορικών Γκραν Πρι στην ιστορία της Formula 1 αλλά και του μηχανοκίνητου αθλητισμού γενικότερα, με το Μόντε Κάρλο να φιλοξενεί αγώνα στο Πριγκιπάτο.
Η πρώτη περίοδος ήταν αρκετά πιο γρήγορη από τις προβλέψεις, με τις Ferrari και τις McLaren να σημειώνουν τους ταχύτερους χρόνους και τις «μεγάλες δυνάμεις», Red Bull και Mercedes , να βρίσκονται πιο πίσω.
{https://twitter.com/F1/status/1396095216365576192}
Δυστυχώς όμως οι Σουμάχερ, Μαζέπιν, Λατίφι, Αλόνσο και Τσουνόντα δεν κατάφεραν να κάνουν τον κατάλληλο χρόνο και κατέληξαν έξω από το Q2, με τους υπόλοιπους οδηγούς να μπαίνουν στα γκαράζ για να ετοιμαστούν για την συνέχεια.
Η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών είχε μία… έκπληξη, με τον Ντανιέλ Ρικιάρντο (ο οποίος στο παρελθόν έχει πανηγυρίσει νίκη στο Μονακό) δεν κατάφερε να προκριθεί στην τελική δεκάδα για την μάχη της pole position, και αποκλείστηκε μαζί με τους Οκον, Στρολ, Ραϊκόνεν και Ράσελ.
{https://twitter.com/F1/status/1396103515932708869}
Η τρίτη περίοδος ξεκίνησε κανονικά όμως διεκόπη με κόκκινη σημαία, μόλις 1 λεπτό πριν την κανονική ολοκλήρωσή της, καθώς ο Σερλ Λεκλέρκ είχε ένα ατύχημα οδηγώντας το μονοθέσιό του στις μπαριέρες με αποτέλεσμα να «κλείσει» τον δρόμο.
{https://twitter.com/F1/status/1396104684017012740}
Ακόμη κι έτσι ο Μονεγάσκος πήρε την 8η pole position της καριέρας του, φέρνοντας την Ferrari στην πρώτη θέση της σχάρας εκκίνησης, με τον Μαξ Φερστάπεν να τερματίζει στην δεύτερη θέση και τον Βάλτερι Μπότας στην τρίτη.
Η τελική κατάταξη:
{https://twitter.com/F1/status/1396106972706000898}