Πρόκειται για μια πρόσφατη επιχειρηματική πρωτοβουλία, η οποία στοχεύει να συγκεντρώσει κάτω από την ομπρέλα της τους παραγωγούς φρούτων, που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας και έχουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση πό τις αγορές του εξωτερικού.
Οι αγρότες απλά δίνουν την παραγωγή τους και το cluster αναλαμβάνει να συσκευάσει, τυποποιήσει, στείλει τα φρούτα έγκαιρα.
Διαθέτοντας την απαιτούμενη εμπειρία και τα εργαλεία, είναι υπεύθυνο και για την ανάπτυξη των συνεργασιών με τις ξένες αλυσίδες supermarket.
Όπως ανέφερε ο κ. Μίχαλος στο FnB Daily, αυτή την στιγμή, συμμετέχουν στη συγκεκριμένη προσπάθεια 25 Έλληνες παραγωγοί με διαφορετικά είδη φρούτων ο καθένας, ενώ στόχος είναι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα να διευρυνθεί ο αριθμός σε 50 με 60 συνεργάτες.
Τα ελληνικά ροδάκινα και βερίκοκα αποτελούν δύο από τα περίπου 14 με 15 είδη φρούτων, που πρωταγωνιστούν και παρουσιάζουν ισχυρή ζήτηση από το εξωτερικό.