Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι βγάζει πάλι στην αγορά ένα προϊόν Coca Cola, με αλλαγμένη συνταγή, το οποίο έμεινε στα ράφια για μικρό χρονικό διάστημα, μέχρι να αποσυρθεί, λόγω της αποτυχίας του.
Η ιστορία με τη New Coke, που λίγοι θυμούνται, ξεκινάει το 1985. Τότε, η Coca Cola αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα από την Pepsi Cola, χάνοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά από τις πωλήσεις.
Η τότε διοίκηση της Coca-Cola αποφασίζει να αλλάξει τη συνταγή.
Η New Coke βγαίνει στην αγορά, γίνεται τεράστια διαφήμιση, αλλά οι καταναλωτές την απορρίπτουν και τελικά αποσύρεται μετά από 79 μέρες.
Η New Coke δεν έφτασε στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Πριν λίγες μέρες, ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφασή της να επαναφέρει, 34 χρόνια αργότερα, το αποτυχημένο αναψυκτικό της, με αφορμή την σειρά του Netflix, Stranger Things, στην οποία και κάνει την εμφάνιση του, στην τρίτη του σεζόν, που θα προβληθεί τον Ιούλιο.
Η εποχή, που διαδραματίζεται η τρίτη σεζόν του Stranger Things, τοποθετείται στο καλοκαίρι του 1985, εκείνη τη χρονιά, που η Coca Cola αποφάσισε να λανσάρει τη New Coke.
Η καμπάνια γύρω από την προώθηση της New Coke, η οποία θα βασίζεται στην ίδια συνταγή, που χρησιμοποιήθηκε το 1985, θα έχει περιορισμένη χρονική διάρκεια και θα αποτελεί μέρος ενός πακέτου αγοράς. Για να αποκτήσει κανείς το κουτάκι των 330ml της New Coke, θα πρέπει να αγοράσει μαζί τουλάχιστον δύο εκδόσεις της πρωτότυπης Coca Cola, με το λoγότυπο της σειράς, Stranger Things.
Η πρώτη μέρα κυκλοφορίας της New Coke ήταν η νύχτα της Πέμπτης.
Τι έγινε το 1985
Το μακρινό 1985 Coca-Cola αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα από τον μεγάλο της ανταγωνιστή, την Pepsi Cola, χάνοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά από τις πωλήσεις. Η Pepsi είχε παρουσιάσει στο καταναλωτικό κοινό στις Ηνωμένες Πολιτείες, ένα πολύ έξυπνο τρόπο για να προωθήσει τα αναψυκτικά της.
Με την καμπάνια «Take the Pepsi Challenge», η εταιρεία είχε στήσει πάγκους σε διάφορα σημεία των πόλεων και προέτρεπε τους καταναλωτές να δοκιμάσουν τα δύο αναψυκτικά, ένα από κάθε εταιρεία, χωρίς όμως να γνωρίζουν ποιο ήταν Coca-Cola και ποιο ήταν Pepsi. Τα αποτελέσματα, στην πλειοψηφία των δοκιμών, ήταν συντριπτικά υπέρ της Pepsi, με αποτέλεσμα το μερίδιο της Coca-Cola στην αγορά να έχει συρρικνωθεί χαμηλότερα του 24%.
Στην προσπάθεια της να ανατρέψει το σκηνικό οι διοικούντες της Coca-Cola αποφασίζουν να αλλάξουν την συνταγή μετά από 99 χρόνια.
{https://youtu.be/3GmAmT0_zgU}
{https://youtu.be/xXiiSIHG69c}