Η Πλαίσιο ήδη ανοίγει τους πρώτους χώρους με λευκές ηλεκτρικές συσκευές αυτές τις μέρες, ενώ στο τελικό στάδιο φέρεται να είναι οι συζητήσεις του ομίλου Olympia του Πάνου Γερμανού (στον οποίο ανήκουν και τα Public) για τα Media Markt στην Ελλάδα.
Σχολιάζοντας τις παραπάνω εξελίξεις χθες στην Θεσσαλονίκη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος Γιάννης Βασιλάκος, ανέφερε ότι οι συγκεκριμένοι νέοι ανταγωνιστές είναι καλοδεχούμενοι. «Πρόκειται για επώνυμους, συστημικούς παίκτες που αναμένεται να κινηθούν με έντονη διαφημιστική προβολή η οποία θα βοηθήσει να τονωθεί το ενδιαφέρον και η αγορά των ηλεκτρικών συσκευών. Από την άλλη εμείς θεωρούμε ότι ο ανταγωνισμός πάντα σε βοηθάει να γίνεις καλύτερος».
Από την άλλη πλευρά, σημείωσε πως κατά την εκτίμηση του η ελληνική αγορά δεν χωρά πάνω από 2 «παίκτες» με πανελλαδική κάλυψη, ενώ αν υπάρξει και τρίτος, τότε είναι πιθανό να δημιουργηθούν δυσκολίες λόγω του μεγέθους της αγοράς. Υπενθυμίζεται ότι αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για τη δημιουργία ενός νέου σχήματος μεταξύ των Public και Media Markt, το οποίο είναι προφανές ότι θα επιδιώξει να έχει ισχυρή παρουσία σε όλο το φάσμα των προϊόντικών κατηγοριών όσον αφορά στις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές.
Χθες ανακοινώθηκαν και τα μεγέθη για οικονομικό έτος 2018-2019 η οποία αποτελεί χρονιά ορόσημο, καθώς η Κωτσόβολος κατάφερε να σημειώσει πολλά ρεκόρ, έχοντας αγγίξει τον υψηλότερο κύκλο εργασιών στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €520 εκ., σημειώνοντας αύξηση κατά 12.5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2017-2018, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €25.2 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25.1%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.1 εκ., αυξημένα κατά 17.5% σε σχέση με την πρηγούμενη οικονομική χρήση. Τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα €95.4 εκ., καθώς επίσης οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €10.7 εκ.