Τίτλοι τέλους πέφτουν για την εταιρεία «Raxevsky», η οποία βάζει λουκέτο. Πρόκειται για διαφορετική εταιρεία που δεν έχει σχέση με τη Mini Raxevsky, που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην αγορά παιδικής ένδυσης.
Όπως έκαναν γνωστό οι εργαζόμενοι της Raxevsky, μετά από μια διαδρομή περίπου 40 ετών, η εταιρεία κλείνει οριστικά, αφού πλέον απολύθηκαν, «χωρίς καν τις νόμιμες αποζημιώσεις», και οι τελευταίοι 100 εργαζόμενοί της.
«Ένα από τα πιο δυνατά brand name στον χώρο της μόδας και της γυναικείας ένδυσης, με καταστήματα σε όλη τη χώρα, με εκατοντάδες χιλιάδες γυναίκες να την εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια, βάζει λουκέτο, παρά το γεγονός ότι μέχρι και σήμερα η θέση της στην αγορά θα μπορούσε να είναι ισχυρή».
Σημειώνουν, τέλος, ότι οδηγούνται στην ανεργία και οι τελευταίοι 100 εργαζόμενοι, χωρίς αποζημιώσεις και με οφειλές δεδουλευμένων αποδοχών περίπου κατά μέσο όρο 14 μισθών για κάθε εργαζόμενο, ενώ την τελευταία διετία περίπου άλλοι 75 εργαζόμενοι αποχώρησαν χωρίς να τους έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα.
Η ιστορία της Raxevsky
1976: Ελένη Raxevsky και ο Γιώργος Μουρτζούχος ιδρύουν την εταιρία με την εμπορική ονομασία Helen’s Club Α.Ε. Από την ίδρυση της εταιρίας, η έμφαση είναι στις εξαγωγές σε χώρες όπως η Γαλλία, Αυστρία, Ολλανδία, Ισπανία και Σουηδία. Η εταιρία εξάγει επίσης στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
1982: Η εταιρεία παίρνει την στρατηγική απόφαση να επεκταθεί στον χώρο της λιανικής πώλησης με το άνοιγμα 2 καταστημάτων RAXEVSKY στην καρδιά της Αθήνας, στο Κολωνάκι και την Οδό Πατησίων.
1983-1990: Η εταιρία αναπτύσσεται ανοίγοντας ανοίγοντας 7 νέα καταστήματα στην Αθήνα.
1990-1999: Η ανάπτυξη συνεχίζεται με καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με το σύστημα franchise.
1999: Η εταιρία έχοντας ως βάση την επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα, αποφασίζει την επέκτασή της στο εξωτερικό. Πρώτος σταθμός η Σόφια της Βουλγαρίας. Ακολουθούν η Γερμανία, η Ρουμανία και η Κύπρος.
2004: Επικοινωνιακή Στρατηγική της εταιρίας γίνεται η Γυναίκα RAXEVSKY: Η εταιρεία συνδέει το όνομά της και το στυλ των ρούχων της με μια συγκεκριμένη επώνυμη Ελληνίδα που η προσωπικότητά της και το στυλ της ταιριάζουν με την φιλοσοφία της RAXEVSKY.
2006: Η εταιρία ξεκινάει συνεργασία με την Γυναίκα RAXEVSKY” – Ζέτα Μακρυπούλια. Ταυτόχρονα αλλάζει και ανανεώνει την εικόνα της. Η Γυναίκα RAXEVSKY είναι μοντέρνα, έχει προσωπικότητα, είναι ανεξάρτητη, πιστεύει σε βασικές αξίες, ακολουθεί τις διεθνής τάσεις της μόδας αλλά τις θέλει προσαρμοσμένες στο δικό της στυλ, εκτιμά την ποιότητα αλλά την θέλει σε λογική τιμή, της αρέσει να είναι καλοντυμένη όλες τις ώρες.