Ότι το «Top Chef» δεν είχε το «γκελ» που περίμεναν οι υπεύθυνοι του Σκάι στο τηλεοπτικό κοινό είναι σαφές. Το μαγειρικό reality του σταθμού του Φαλήρου απέτυχε να συγκινήσει τους θεατές σε μία τηλεοπτική σεζόν που όλοι έχουν βάλει τα δυνατά τους.
Οι χαμηλές πτήσεις του reality προβληματίζουν, όπως είναι φυσικό, τους υπεύθυνους του καναλιού οι οποίοι αναζητούν λύσεις για τις χαμηλές τηλεθεάσεις, ακόμα και την τελευταία στιγμή.
Ανάμεσα στα σενάρια που εξετάζουν στον Σκάι και στην Ατζούν Μίντια είναι η ολοκλήρωση του «Top Chef» με συνοπτικές διαδικασίες -σε λιγότερα επεισόδια από αυτά που είχαν αρχικά προγραμματιστεί- και η αναπλήρωσή του από το «Survivor» το οποίο ιδανικά θα κάνει πρεμιέρα πριν από τα Χριστούγεννα.
Στο τραπέζι έχει πέσει επίσης η επιστροφή του «My Style Rocks» με ανανεωμένο concept, κριτική επιτροπή και παρουσιάστρια -το όνομα που ακούγεται είναι της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου.
Όπως και το «Κόκκινο Dωμάτιο». Όχι, δεν πρόκειται για την παλιά σειρά του Mega σε σενάριο Ρήγα – Αποστόλου.
Το «Κόκκινο Δωμάτιο» για το οποίο συζητάμε αποτελεί μεταφορά της επιτυχημένης τούρκικης σειράς «Kirmizi Oda» («Κόκκινο Δωμάτιο» στο ελληνικά) της Ατζούν Μίντια.
Το σενάριο είναι βασισμένο σε μυθιστόρημα της Gulseren Bugdaycioglu και η κεντρική ηρωίδα είναι μία ψυχολόγος η οποία δέχεται στο γραφείο της, το «κόκκινο δωμάτιο» την επίσκεψη διαφόρων οι οποίοι έχουν να διηγηθούν μια συνήθως δραματική ιστορία.
Μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Πάμε Δανάη», ο δημοσιογράφος Αλέξης Μίχας εξήγησε ότι όλα είναι ρευστά για την ώρα ενόψει τηλεδιάσκεψης σε ανώτατο επίπεδο ανάμεσα στη διοίκηση του Σκάι και την διοίκηση της Ατζούν Μίντια.
Και επισήμανε και κάτι ακόμα. Ότι το πλαίσιο συνεργασίας των δύο πλευρών προβλέπει «ρήτρα τηλεθέασης». Με άλλα λόγια, η εταιρεία παραγωγής του Ατζούν Ιλίτζαλι κερδίζει όσο η τηλεθέαση είναι υψηλή και ζημιώνεται όταν πέφτει.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ: