Την έξοδο των αδειούχων του Ιουλίου από το λιμάνι του Πειραιά κατέγραφε νωρίς το πρωί της Πέμπτης (11/7) ο ρεπόρτερ του ΣΚΑΪ, Γιώργος Τσελίκας, όταν συνέβη ένα απρόοπτο την ώρα μάλιστα που βρισκόταν σε ζωντανή σύνδεση.
Συγκεκριμένα, την ώρα που έκανε ρεπορτάζ από το λιμάνι συνομιλώντας με τους ταξιδιώτες, κάποια στιγμή, κατευθύνθηκε σε μια παρέα νεαρών που ετοιμάζονταν να μπουν στο πλοίο για την Πάρο.
Ωστόσο, ο πάντα παραστατικός ρεπόρτερ, με μία απότομη κίνησή του έριξε τον καφέ του νεαρού στο έδαφος.
«Ώπα, ώπα», είπε ο Γιώργος Τσελίκας, με τον νεαρό να του λέει «δεν πειράζει, γούρι, γούρι».
«Κοίτα τι έκανα πρωί πρωί. Έχει μείνει ένα παγάκι με μια τζούρα. Σου χρωστάω ένα καφέ, χίλια συγγνώμη», σημείωσε ο Γιώργος Τσελίκας.
Δείτε το βίντεο:


