Ο Τζο Μπάιντεν και η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Τζιλ Μπάιντεν, παρέθεσαν δείπνο στους ηγέτες των κρατών – μελών του ΝΑΤΟ.
Στον Λευκό Οίκο βρέθηκε φυσικά και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συνοδευόταν από τη σύζυγό του Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.
Το ζεύγος Μητσοτάκη κάθισαν δίπλα στο ζεύγος Σόλτς, ενώ παρακολούθησαν και την τελετή που πραγματοποιήθηκε στον κήπο του Λευκού Οίκου.
Δείτε φωτογραφίες:










