Εκτός διαγωνιστικού τμήματος εμφανίστηκε, το βράδυ της Πέμπτης (15/5) κατά τον δεύτερο ημιτελικό της Eurovision 2025 που γίνεται στην Ελβετία, η Louane, ερμηνεύοντας το τραγούδι «Maman», δηλαδή έναν ύμνο στη μητρότητα.
Η Louane, ένα μεγάλο όνομα της γαλλικής μουσικής σκηνής, θεωρείται κάτι περισσότερο από μια απλή καλλιτέχνιδα, καθώς την έχουν αποκαλέσει «γέφυρα μεταξύ του προσωπικού και του οικουμενικού».
Στη Eurovision 2025 η Γαλλία
Το τραγούδι με τίτλο «Maman» αφηγείται το ταξίδι μιας ζωής – ένα παιδί που έγινε γυναίκα και μια κόρη που έγινε μητέρα. Στο επίσημο βίντεο δεσπόζει ο διάλογος της Louane μεταξύ παρελθόντος και παρόντος, αφού βλέπει τον νεότερο εαυτό της σε ένα σπίτι από τα παιδικά της χρόνια, αλλά η σκηνοθεσία για τη Eurovision 2025 έχει πάρει μια διαφορετική, αλλά όχι λιγότερο ισχυρή, κατεύθυνση.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τους διοργανωτές της Eurovision 2025, οι Γάλλοι περιέγραψαν την εμφάνιση ως εξής: «Στη σκηνή, η άμμος πέφτει κόκκος με κόκκο, όπως ο χρόνος που γλιστράει μέσα σε μια κλεψύδρα. Είναι κάτι περισσότερο από μια εμφάνιση. Είναι μια υπενθύμιση: Ο χρόνος κινείται γρήγορα και κάθε στιγμή μετράει. Το “Maman” μιλάει για την αγάπη, την απώλεια και τη δύναμη να προχωρήσουμε μπροστά.
Η κλεψύδρα γίνεται σύμβολο της ίδιας της ζωής – του κύκλου, του επείγοντος, της ομορφιάς του τώρα. Μέσα από τον πόνο, η Λοθανε παραδίδει ένα ξεκάθαρο μήνυμα πως ό,τι και αν αντιμετωπίζουμε, μπορούμε πάντα να σηκωθούμε. Και ενώ η άμμος συνεχίζει να πέφτει, πρέπει να ζούμε με πληρότητα».
Υπάρχει ένας κύκλος στη μέση της σκηνής που είναι καλυμμένος με άμμο. Η Louane ερμηνεύει ολόκληρο το τραγούδι υπό το φως των προβολέων μέσα στον κύκλο, ξυπόλητη με ένα μακρύ, μαύρο δαντελένιο φόρεμα, καθώς η άμμος πέφτει σε συνεχή ροή στη μία πλευρά του κύκλου.
Κάποια στιγμή γονατίζει και καθαρίζει την άμμο, αποκαλύπτοντας έναν καθρέφτη – κάθε κίνηση είναι χορογραφημένη με ακρίβεια για να ανταποκρίνεται σε κάθε ρυθμό και γωνία λήψης. Ο φωτισμός χτίζεται μαζί με τις ορχηστρικές χορδές και το τύμπανο στο τραγούδι ηχεί σαν χτύπος της καρδιάς, μέχρι που η κάμερα δίνει ένα τελικό φωτισμένο πλάγιο πλάνο.