Οικονομία

myEFKAlive: Σε λειτουργία η νέα υπηρεσία για ηλεκτρονική εξυπηρέτηση

Σε λειτουργία βρίσκεται η υπηρεσία myEFKAlive, που θα επιτρέπει στον πολίτη να εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά, μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.

Η υπηρεσία myEFKAlive είναι σε λειτουργία και προσφέρει αρκετές νέες δυνατότητες στους πολίτες, όπως την εξυπηρέτηση από υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.

Πλέον, οπολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί για μια σειρά πιστοποιητικών και συναλλαγών του με τον ΕΦΚΑ χωρίς να χρειαστεί να μεταβεί στο κοντινότερο υποκατάστημα του Φορέα. Ως εκ τούτου, η νέα υπηρεσία διευκολύνει πρωτίστως τους κατοίκους νησιωτικών, ορεινών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και άτομα με αναπηρία που δυσκολεύονται να μετακινηθούν αλλά και όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.

Επίσης, μέσω του myEFKAlive θα μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων (πλην της Κω που θα ενταχθεί στο σύστημα στις 10 Αυγούστου καθώς τα υποκαταστήματα της βρίσκονται σε διαδικασία συγχώνευσης).

Ειδικά για ασφαλισμένους σε ακριτικά ή απομακρυσμένα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων όπου δεν λειτουργούν υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, θα μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν αρκετές από τις συναλλαγές τους με τον Φορέα, χωρίς να χρειάζεται να ταξιδεύουν από νησί σε νησί για να εξυπηρετηθούν.

Η διαδικασία είναι εύκολη και απλή. Μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr) ή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (www.gov.gr) και με την χρήση των προσωπικών κωδικών TAXISnet, ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει το ραντεβού του σε ώρα και ημέρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού θα συνδεθεί με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ με τηλεδιάσκεψη/βίντεοκλήση προκειμένου να αιτηθεί πιστοποιητικά κι επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Σημειώνεται, πως οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που θα παρέχονται, σε πρώτη φάση, μέσω του myEFKAlive στους κατοίκους των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων είναι:

– Επίδομα ασθενείας

– Επίδομα μητρότητας

– Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

– Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

– Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

– Ασφαλιστική Ικανότητα

– Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

– Απογραφή Ασφαλισμένου

– Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης (ΕΚΑ)

– Βεβαίωση Απογραφής

– Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

– Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης.

Ακόμη, το προσεχές χρονικό διάστημα θα ενταχθούν και νέες υπηρεσίες στο myEFKAlive για να καλυφθεί το μεγαλύτερο κομμάτι των συναλλαγών με τους πολίτες.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Κίνα: Αποκαλύπτει το ταχύτερο τρένο στον κόσμο
Freedom Pass: 120.000 νέοι έκαναν αίτηση – Το μήνυμα Μητσοτάκη
Chevron Right