Οι καταγγελίες που υποβάλλονται κάθε χρόνο είναι χιλιάδες, ενώ μόνο στο ΣΔΟΕ υποβάλλονται περισσότερες από 8.500! Κύριες πηγές των καταγγελιών, οι οποίες μάλιστα αξιολογούνται ως ιδιαίτερα σοβαρές είναι εκείνες που προέρχονται από πρώην συζύγους, συντρόφους, υπαλλήλους που απολύθηκαν (ειδικά γραμματείς και λογιστές), πρώην συνέταιρους, αλλά και δυσαρεστημένους πελάτες επιχειρήσεων.
Ειδικά για τις καταγγελίες το ΣΔΟΕ, αυτές μπορούν να υποβληθούν με έξι τρόπους ήτοι:
Με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία του Σ.Δ.Ο.Ε. (Αλκίφρονος 92 & Πειραιώς 207, γρ. 401- 4ος όροφος)
Με αποστολή μέσω ταχυδρομείου (Ταχ. Δ/νση: Αλκίφρονος 92 & Πειραιώς 207, Τ.Κ. 118 53 ΑΘΗΝΑ)
Με αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (kataggelies@sdoe.gr)
Τηλεφωνικά στον τετραψήφιο «1517» από τις 8:00 – 15:00 καθημερινά και τις εργάσιμες μέρες.
Στο τηλέφωνο 210-291.8447, ειδικά για μη έκδοση αποδείξεων λιανικής πώλησης
Με τηλεομοιοτυπία (FAX) στο 210-3426760
Με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή οργανώνεται σε νέα βάση η διαδικασία αξιολόγησης των καταγγελιών, τόσο εκείνες που υποβάλλονται από πολίτες μέσω συγκεκριμένων διαδικασιών όσο και οι πληροφορίες που φτάνουν στις φορολογικές υπηρεσίες.
Ειδικότερα, στο Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), στο Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) και σε κάθε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.), Α' Τάξεως, συγκροτούνται τριμελείς επιτροπές για την αξιολόγηση και την καταγραφή των πληροφοριακών δελτίων, τόσο των υφιστάμενων, όσο και αυτών που εισάγονται, στις ανωτέρω Υπηρεσίες, με σκοπό την περαιτέρω ελεγκτική αξιοποίησή τους.
Προκειμένου να οργανωθεί σε νέα βάση η αξιοποίηση των καταγγελιών, δημιουργείται ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή στην οποία θα καταχωρηθούν τόσο αυτές που ήδη έχουν υποβληθεί στις φορολογικές αρχές, όσο και εκείνες που θα υποβάλλονται στο εξής.
Οι καταγγελίες θα αξιολογούνται με κλίμακα βαθμολογίας από 0 έως και 3. Με μηδέν (0) αξιολογούνται οι άνευ ενδιαφέροντος, με 1 οι καταγγελίες με απλό ή μικρό ενδιαφέρον, με 2 οι υποθέσεις που χαρακτηρίζονται ενδιαφέρουσες και σημαντικές και με 3 οι υποθέσεις που απαιτούν «άμεση – ταχεία επέμβαση». Μέσα από τη λίστα των καταγγελιών θα επιλέγονται με κριτήρια point system, οι υποθέσεις για τις οποίες θα δρομολογηθεί ο άμεσος έλεγχος.