Διεθνή διαφημιστική καμπάνια, με επίκεντρο την «Ελλάδα της υπευθυνότητας», ετοιμάζει η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να εξαργυρώσει διεθνώς την αποτελεσματική διαχείριση της πανδημίας στη χώρα, σε αντίθεση με άλλες μεσογειακές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και με την Τουρκία, με τις ανταγωνιστικές δηλαδή χώρες στον τομέα του τουρισμού.
Η Ελλάδα, πλέον, δεν θα προβάλλεται μόνο ως η χώρα με τη μεγάλη πολιτιστική κληρονομιά από αρχαιοτάτων χρόνων, ούτε και ως η χώρα που διαθέτει λαμπερό ήλιο και μοναδική θάλασσα, αλλά και ως ένα σύγχρονο κράτος, που μπορεί αποτελεσματικά να διαχειρίζεται κορυφαίες σύγχρονες κρίσεις.
Η σύγκριση, μάλιστα, με άλλες χώρες του ευρωπαϊκού νότου, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, θα είναι αυτόματη, την ίδια στιγμή που μια ανταγωνιστική χώρα όπως η Τουρκία θα βρεθεί σε μεγάλες περιπέτειες και δεν αποκλείεται να προσφύγει ακόμα και στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ώστε να σωθεί η οικονομία της.
Τα θετικά άρθρα μεγάλων διεθνών μέσων ενημέρωσης για την αποτελεσματική διαχείριση της πανδημίας συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ παράλληλα δημιουργούν την εντύπωση ότι η χώρα διαθέτει πλέον ένα αξιόπιστο κράτος – σε αντίθεση δηλαδή με την εικόνα της χώρας το 2010-2015.
Η κυβέρνηση επιδιώκει και μέσω της καμπάνιας αυτής να είναι η τουριστική αγορά της Ελλάδα η πρώτη τουριστική αγορά που θα ανοίξει στην περιοχή, εφόσον η πορεία της πανδημίας το επιτρέψει.