Παραπολιτικά

Γιατί το Μαξίμου «λυσσάει» με τον Κ. Καραμανλή

Κάνει μια εμφάνιση ο άνθρωπος και αρχίζει το σύστριγγλο.
Καραμανλής
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI

Το «ξύλο» που τρώει ο Κ.Καραμανλής είναι αδιανόητο. Κάνει μια εμφάνιση ο άνθρωπος, λέει δυο τρεις γενικότητες, απαγγέλει και λίγο… Λουκιανό Κηλαηδόνη και αρχίζει το σύστριγγλο.

Πένες, γραφίδες, μικρόφωνα και ό,τι άλλο βρεθεί πρόσφορο αρχίζουν τον ορυμαγδό. Όλα βέβαια αυτά τα «όργανα» με αφανή «μαέστρο» το Μέγαρο Μαξίμου που φαίνεται ότι δίνει το σύνθημα.

Τώρα, αυτό νομίζουν ότι κάνει καλό στη ΝΔ;

Μάλλον το αντίθετο καταφέρνουν. Ενώ αν τον αντιμετώπιζαν με ψυχραιμία, ως έναν πρώην πρωθυπουργό που δικαιούται να λέει τη γνώμη του μάλλον θα ήταν καλύτερο το αποτέλεσμα.

Τροφή για σκέψη…

Ρ.Σ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Αιγαίο Chevron Left
Το καλά φυλαγμένο μυστικό του Αιγαίου: Ένας ανέγγιχτος προορισμός για λίγους
«Βλέπει» Βουλή ο Γιάνης Βαρουφάκης
Βαρουφάκης Chevron Right