Παραπολιτικά

Ξανάρχισε τα «τρίποντα» ο Β. Κικίλιας

Για «ξελαμπικάρισμα» στα Σεπόλια ο Βασίλης Κικίλιας.
Κικίλιας

Η τουριστική σεζόν βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και η καθημερινότητα στο υπουργείο του έχει γίνει αρκετά απαιτητική. Έτσι, φαίνεται πως η καλύτερη διέξοδος είναι η επιστροφή στις παλιές, καλές συνήθειες.

Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε και ο Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος γύρω στις 11 το βράδυ αποφάσισε να αφήσει για λίγο τα κοστούμια και να βρεθεί σε ένα ανοιχτό γήπεδο μπάσκετ στα Σεπόλια, δηλώνοντας μάλιστα πως μόνο έτσι καταφέρνει να «ξελαμπικάρει» μέσα στη νύχτα.

Στο σχετικό βίντεο που κυκλοφόρησε, ο πρώην μπασκετμπολίστας δείχνει ότι η τέχνη δεν ξεχνιέται, ευστοχώντας σε ένα τρίποντο.

Τώρα μένει να δούμε αν θα έχει την ίδια ευστοχία και στο εσωκομματικό γήπεδο…

Α.Κ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
κλιματιστικό Chevron Left
Κοιμάσαι με το κλιματιστικό αναμμένο; Το μεγάλο λάθος που κοστίζει