Ως προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να αλλάξει την ατζέντα χαρακτήρισε ο Στέλιος Πέτσας την πρόταση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για σύσταση εξεταστικής επιτροπής που θα διερευνήσει τις λίστες Πέτσα και την Opinion Poll.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών τόνισε πως οι καμπάνιες ήταν νόμιμες και πως στη λίστα των ΜΜΕ που πήραν χρήματα δεν συγκαταλέγονταν «ανύπαρκτα» σάιτς, αλλά σάιτς με μικρή επισκεψιμότητα, τα οποία πήραν λίγα χρήματα όπως ακριβώς αρμόζει σε σχέση με τα υπόλοιπα.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί ν’ αλλάξει την ατζέντα με ένα θέμα το οποίο έχει συζητηθεί δύο χρόνια, για την υποτιθέμενη προσπάθεια χειραγώγησης των ΜΜΕ μέσω με της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς». Η καμπάνια ήταν νόμιμη και σωτήρια. Το Σύνταγμά μας σε έκτακτες καταστάσεις προβλέπει Έκδοση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, όπως και έγινε. Στις 14 Μαρτίου 2020, ακριβώς στο ξέσπασμα της πανδημίας. Κινηθήκαμε γρήγορα. Αργότερα κυρώθηκε από νόμο», είπε ο Στέλιος Πέτσας και συνέχισε:
«Οι διαδικασίες ήταν απόλυτα διαφανείς. Από τις 10 Απριλίου 2020 ρωτήθηκα από τον Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και κατέθεσα όλα τα στοιχεία. Τη σύμβαση, είπαμε τα κριτήρια, ό,τι έχει να κάνει με τα ΜΜΕ. Στην καμπάνια συμμετείχαν 1.200 ΜΜΕ. Η κριτική έγκειται ότι η καμπάνια αποδείχθηκε σωτήρια. Επειδή είχαμε καλές επιδόσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος. Αυτό δεν μπόρεσε να το χωνέψει ο ΣΥΡΙΖΑ. Βρήκε εχθρό στους δημοσιογράφους. Ήταν μια επιτυχία και γι’ αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ τη δαιμονοποιεί».
Σε ερώτηση που δέχθηκε για τις τα χρήματα που πήραν ορισμένα Μέσα σε σύγκριση με κάποια άλλα και για τις καταγγελίες ότι ορισμένες ιστοσελίδες δημιουργήθηκαν πριν την καμπάνια, είπε: «Την έχετε δει τη λίστα των Μέσων που πληρώθηκαν. Μπορεί να κρίνει κανείς αν τηρήθηκαν τα κριτήρια. Κάποιος μπορεί να λέει ότι ένα σάιτ είναι ανύπαρκτο σε μια περιοχή της Ελλάδας επειδή δεν το γνωρίζει, αλλά δεν είναι ανύπαρκτο. Μπορεί να έχει μικρή επισκεψιμότητα, αλλά ανύπαρκτο δεν είναι. Έχουν ένα κοινό. Αυτά τα μικρά σάιτς πήραν 500-1.000 ευρώ επειδή η συνεισφορά τους ήταν τέτοια. Αυτή η γενική δαιμονοποίηση είναι η ανάγκη του ΣΥΡΙΖΑ να κατασκευάσει έναν εχθρό. Η καμπάνια μίλησε στις καρδιές των Ελλήνων και έσωσε στην κυριολεξία ζωές».
Τέλος, για την επιλογή της Νέας Δημοκρατίας να ξεκινήσει η διερεύνηση της Επιτροπής από το 2015, τόνισε: «Από τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ μας τραβάει προς τα πίσω, δεν μπορεί κανείς να μην θυμάται δημοσκοπήσεις από ανύπαρκτες εταιρείες δημοσκοπήσεων. Δεν μπορούν να μιλάνε για προσπάθεια χειραγώγησής όταν έχουμε δει βοσκοτόπια. Αν τίθεται στο τραπέζι, θα πρέπει να διερευνηθεί η συζήτηση».