Ολοκληρώθηκε η προγραμματισμένη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, μεταξύ της πρέσβειρας των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Λίγο πριν από τις 17:00, η εκπρόσωπος της αμερικανικής κυβέρνησης στη χώρα μας έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου κατά την άφιξή της, την υποδέχθηκαν στην είσοδο του Μεγάρου Μαξίμου η επικεφαλής του διπλωματικού γραφείου του πρωθυπουργού, Κατερίνα Νασίκα, καθώς και η επικεφαλής της γραμματείας (εθιμοτυπία/πρωτόκολλο), Ζωή Βλαχάβα.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της τακτικής επικοινωνίας μεταξύ Αθήνας και Ουάσινγκτον, με βασική ατζέντα τις διμερείς σχέσεις, καθώς και τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή.


