Πολιτική

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Μητσοτάκη – Γκιλφόιλ στο Μέγαρο Μαξίμου

Με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου η πρέσβης των ΗΠΑ Κίμπερλι Γκιλφόιλ.
Κυριάκος Μητσοτάκης

Ολοκληρώθηκε η προγραμματισμένη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, μεταξύ της πρέσβειρας των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Λίγο πριν από τις 17:00, η εκπρόσωπος της αμερικανικής κυβέρνησης στη χώρα μας έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου κατά την άφιξή της, την υποδέχθηκαν στην είσοδο του Μεγάρου Μαξίμου η επικεφαλής του διπλωματικού γραφείου του πρωθυπουργού, Κατερίνα Νασίκα, καθώς και η επικεφαλής της γραμματείας (εθιμοτυπία/πρωτόκολλο), Ζωή Βλαχάβα.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της τακτικής επικοινωνίας μεταξύ Αθήνας και Ουάσινγκτον, με βασική ατζέντα τις διμερείς σχέσεις, καθώς και τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Νέα στοιχεία για την τραγωδία στη Διώρυγα της Κορίνθου - Πληροφορίες ότι είχε αφήσει σημείωμα η 17χρονη
Πάρτι στις αγορές μετά το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ – Ράλι στα χρηματιστήρια, βουτιά στο πετρέλαιο
Chevron Right