Μια νέα ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram έκανε ο Survivor Σταύρος Φλώρος. Ο παίκτης του ριάλιτι επιβίωσης έχει πλέον περάσει στο στάδιο της θεραπείας και αποκατάστασης μετά το τελευταίο του χειρουργείο στο δεξί πόδι.
Τώρα, έναν μήνα μετά από το ατύχημά του γράφει για όσα του άλλαξαν τη ζωή μέσα σε δευτερόλεπτα.
«Πέρασε ένας μήνας από τη στιγμή που όλα άλλαξαν… Στην πιο δύσκολη και οδυνηρή εβδομάδα της αποκατάστασης μου στηρίγματα μου: ο Θεός, η Παναγία, η οικογένειά μου και φυσικά εσείς.
Εσείς, που δεν έχετε αφήσει την κατάσταση να ξεχαστεί και δείχνετε αμέριστο ενδιαφέρον! Σας ευχαριστώ για όλα από καρδιάς», γράφει για όλα τα μηνύματα συμπαράστασης που παίρνει καθημερινά.
Δείτε τη δημοσίευση
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για τη δύναμη που παίρνει από τον κόσμο είχε κάνει λόγο και όταν βγήκε από το χειρουργείο πριν από δύο εβδομάδες περίπου. «Έμαθα ότι η δύναμη δεν είναι να μην πέφτεις ποτέ. Η πραγματική δύναμη είναι να βρίσκεις τον τρόπο να σηκώνεσαι κάθε φορά που η ζωή σε γονατίζει. Και εγώ σηκώθηκα. Όχι γιατί ήταν εύκολο, αλλά γιατί δεν ήθελα να αφήσω μια δύσκολη στιγμή να καθορίσει ολόκληρη τη ζωή μου.
Σήμερα δεν είμαι ο άνθρωπος που ήμουν πριν. Είμαι πιο δυνατός. Πιο ώριμος. Πιο ευγνώμων για όσα κάποτε θεωρούσα δεδομένα. Αυτή η φωτογραφία δεν δείχνει έναν άνθρωπο που έχασε ένα πόδι. Δείχνει έναν άνθρωπο που βρήκε μέσα του μια δύναμη που δεν ήξερε ότι είχε.
Και αν αυτή η δοκιμασία μου έμαθε κάτι, είναι ότι μπορεί να σου πάρουν πολλά πράγματα. Αλλά ποτέ το πείσμα, την αξιοπρέπεια και τη θέληση να συνεχίσεις.
Το χαμόγελο που βλέπετε δεν είναι επειδή όλα ήταν εύκολα. Είναι επειδή επέλεξα να μην αφήσω τις δυσκολίες να μου κλέψουν τη χαρά, την ελπίδα και την πίστη μου για το αύριο. Είναι το χαμόγελο ενός ανθρώπου που πόνεσε, πάλεψε και βγήκε πιο δυνατός. Στην πραγματικότητα η ιστορία μου μόλις αρχίζει!», είχε γράψει στην ανάρτησή του στις 25 Μαΐου.


