Η τραγουδίστρια, Καίτη Γαρμπή, την Τετάρτη (4/3) τοποθετήθηκε με τον δικό της χαρακτηριστικό και καυστικό τρόπο απέναντι στον Αμερικανό Πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ.
Συγκεκριμένα, η γνωστή ερμηνεύτρια σχολίασε τις διεθνείς εξελίξεις και την ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή, αναδημοσιεύοντας τη δημοσίευση μιας χρήστριας, η οποία συσχέτισε τους στίχους της μεγάλης της επιτυχίας «Αρχίζω πόλεμο» με τις κινήσεις του Ντόναλντ Τραμπ. Με αυτόν τον τρόπο, και κάνοντας αναφορά στο τραγούδι της με τίτλο «Ευαισθησίες», η Καίτη Γαρμπή εξέφρασε την ανησυχία της για την παγκόσμια αναταραχή, χρησιμοποιώντας το γνώριμο χιούμορ που τη χαρακτηρίζει.
Χάθηκε να τον πιάσουν οι ευαισθησίες του και να αφήσει τον πλανήτη στην ησυχία του; https://t.co/khlntVjDS2
— Καίτη Γαρμπή (@KaitiGarbi) March 4, 2026
Η Γαρμπή και το σχόλιο για τον Τραμπ
Πάντως, η αφορμή για την παρέμβαση της τραγουδίστριας δόθηκε από ένα σχόλιο που ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο Τραμπ έπαθε Γαρμπή με το “εγώ αρχίζω πόλεμο, στους νόμους και στα ήθη” και ο μαλ… το εξέλαβε κυριολεκτικά».
Η συγκεκριμένη αναφορά συνέδεε το εμβληματικό τραγούδι της Καίτη Γαρμπή με την πολιτική συμπεριφορά του Ντόναλντ Τραμπ για τη Μέση Ανατολή, υπονοώντας πως ο ίδιος πήρε το νόημα των στίχων με έναν επικίνδυνο και απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο.
Έτσι, η αγαπημένη ερμηνεύτρια δεν άφησε ασχολίαστη την επισήμανση και προχώρησε σε μια δική της τοποθέτηση, διερωτώμενη για τη στάση του Αμερικανού ηγέτη. Ως εκ τούτου, η Καίτη Γαρμπή έγραψε στην ανάρτησή της: «Χάθηκε να τον πιάσουν οι ευαισθησίες του και να αφήσει τον πλανήτη στην ησυχία του;».
Μάλιστα, η δήλωση αυτή – με αναφορά στο τραγούδι της «Ευαισθησίες» – έγινε αμέσως viral, συγκεντρώνοντας δεκάδες αντιδράσεις μέσα σε λίγη ώρα, καθώς η καλλιτέχνιδα επέλεξε να στηλιτεύσει την επιθετική τακτική του ενοίκου του Λευκού Οίκου με τη δική της ιδιαίτερη ματιά.


