Ευαισθητοποιημένες και πρόθυμες να προσφέρουν σε προσωπικό επίπεδο για την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας ενημέρωσης για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού, απέδειξαν ότι είναι οι εργαζόμενες στην Gilead Sciences Ελλάδος. Σε μία ανθρώπινη και συμβολική φωτογράφιση, έδωσαν πρόσωπο στην καμπάνια της εταιρείας τονίζοντας με τον τρόπο αυτό ότι καμία δεν εξαιρείται από τον κίνδυνο και την ανάγκη για πρόληψη!
«Φέτος, για τον μήνα Πρόληψης και Ενημέρωσης κατά του Καρκίνου του Μαστού, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό: Να δώσουμε στην καμπάνια μας πρόσωπο, το δικό μας πρόσωπο. Είμαστε οι γυναίκες της Gilead. Είμαστε κόρες, μητέρες, σύντροφοι, αδελφές, φίλες, επαγγελματίες, συνάδελφοι και ο καρκίνος του μαστού μας αφορά!» είναι το μήνυμα των γυναικών στη εταιρείας.
Η Gilead Sciences στήριξε επίσης ενεργά ως Επίσημος Χορηγός τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure, που διοργανώθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής», στις 2 Οκτωβρίου.
Υπολογίζεται ότι σε 1 στις 8 Ελληνίδες θα προσβληθεί κάποια στιγμή στη ζωή της από καρκίνο του μαστού. Στην Ελλάδα κάθε χρόνο γίνονται περί τις 4500 νέες διαγνώσεις και χάνουν τη ζωή τους 1500 γυναίκες. Η πιθανότητα προσβολής από καρκίνο του μαστού αυξάνεται όσο μεγαλώνει μία γυναίκα μέχρι την ηλικία των 75 ετών και μετά αρχίζει να μειώνεται. Στις νέες γυναίκες τα είδη καρκίνου του μαστού είναι συνήθως πιο επιθετικά αποτελώντας τη συχνότερη αιτία θανάτου από ασθένεια στις ηλικίες 35-45 ετών. Μπορεί εξάλλου να εμφανισθεί και σε άνδρες, αλλά είναι πολύ σπάνιος (1% σε σχέση με τη συχνότητά του στις γυναίκες).
Η μηνιαία αυτοψηλάφηση, η ετήσια μαστογραφία μετά τα 40 έτη (ή από νεότερη ηλικία αν η γυναίκα έχει βεβαρημένο οικογενές ιστορικό) και η απαραίτητη εξέταση από ειδικό γιατρό, είναι οι κινήσεις που αποτρέπουν εκατοντάδες χιλιάδες θανάτους γυναικών παγκοσμίως καθώς η έγκαιρη διάγνωση οδηγεί σε πλήρη ίαση στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.