Πέρασαν περίπου τρεις εβδομάδες από την ολοκλήρωση του Γκραν Πρι Σιγκαπούρης, όμως οι διοργανωτές σε συνεργασία με την F1 έκαναν τον απολογισμό τους και ανακοίνωσαν μία σημαντική αλλαγή που θα ισχύει από το 2023 κι έπειτα. Πιο συγκεκριμένα, η πίστα Marina Bay πρόκειται να υποστεί αλλαγές στην σχεδίασή της, προκειμένου να επιτευχθούν μεγαλύτερες ταχύτητες και πιο εντυπωσιακά πετράσματα.
Οι εργασίες ανάπλασης στην περιοχή της πίστας σημαίνουν ότι το τμήμα μεταξύ των στροφών 16 και 19 της διάταξης του 2022 θα γίνει πλέον μία ευθεία μήκους 397,9 μέτρων, μειώνοντας τον συνολικό αριθμό στροφών από 23 σε 19. Οι αλλαγές, οι οποίες υπόκεινται στην έγκριση της FIA, αφορούν επίσης την αφαίρεση της εξέδρας που στηνόταν κάθε χρόνο σε εκείνο το σημείο. Κατά τη διάρκεια της ανάπλασης, αναμένεται να μειώσουν το μήκος της πίστας από 5.063 χλμ. σε 4.928 χλμ., με τον αριθμό των γύρων στο Grand Prix πιθανότατα να αυξυθεί από 61 σε 63.
Χρησιμοποιώντας προσομοιώσεις που βασίζονται σε ένα μονοθέσιο της Formula 1 του 2020, οι διοργανωτές του αγώνα εκτιμούν ότι ο νέος καλύτερος χρόνος θα είναι περίπου 1 λεπτό και 28 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με την Pole Position του Σαρλ Λεκλέρ στο 1:36:217 το 2019. Οι εργασίες γύρω από την πίστα της Σιγκαπούρης πρόκειται να ξεκινήσουν τον Μάρτιο και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2026, όμως η νέα χάραξη της πίστας θα είναι έτοιμη από την ερχόμενη χρονιά.
{https://twitter.com/F1NightRace/status/1582681667961081857}
Αυτό είναι το τμήμα της πίστας που είναι πιο γνωστό ως η... σκηνή της συντριβής του Nelson Piquet Jr το 2008 που βοήθησε τον συμπαίκτη Φερνάντο Αλόνσο να κερδίσει το γκραν πρι εκείνης της χρονιάς.
«Το Λιοντάρι της Σιγκαπούρης»
Η πίστα εισήχθη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2008 και έκτοτε έχει φιλοξενήσει 13 αγώνες (σ.σ. εκτός από το 2020 και το 2021 λόγω της πανδημίας του κορονοϊού), με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να είναι ο πιλότος με τις περισσότερες νίκες.
Ο Γερμανός οδηγός έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 5 φορές, δύο φορές με την Red Bull (2011, 2012, 2013) και δύο με την Ferrari (2015, 2019), γεγονός που έκανε τους μηχανικούς της Ιταλικής ομάδας να του δώσουν το προσωνύμιο «Το Λιοντάρι της Σιγκαπούρης».