H Volkswagen παρουσίασε στην έκθεση Auto China της Σαγκάης το μοντέλο ID.7, το οποίο προορίζεται για ηλεκτροκίνητος διάδοχος του Passat, αν και το τελευταίο θα εξακολουθήσει να παράγεται το επόμενο διάστημα. Το VW ID.7 βάζει τη γερμανική μάρκα για τα καλά στο ενδιαφέρον παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, καθώς επιτρέπει αυτονομίες έως και 700 χιλιομέτρων καλύπτοντας μία αδυναμία της Volkswagen. Η συγκεκριμένη επίδοση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον αποδοτικό αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος, θα λέγαμε μάλιστα ότι το σχήμα του VW ID.7 θυμίζει σταγόνα και μοιάζει πολύ με το αντίστοιχο του κορεάτικου Hyundai Ioniq 6.
Το αμάξωμα είναι αεροδυναμικό.
Oι σχεδιαστές της Volkswagen δηλώνουν ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη διαμόρφωση του μπροστινού μέρους του σχεδόν πεντάμετρου μοντέλου με μήκος 4,97 μ. και φυσικά για τον χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0,23. Το VW ID.7 Pro θα κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο με ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο μπαταριών διαφορετικής χωρητικότητας. Αρχικά θα διατίθεται ο διάδοχος του Passat με μπαταρία 82 kWh, ενώ το 2024 θα παρουσιαστεί η έκδοση ID.7 Pro S με μία μεγαλύτερη των 91 kWh.
Κόκπιτ με κεντρική οθόνη 15 ιντσών.
Και οι δύο μπαταρίες φροντίζουν για μεγαλύτερες αυτονομίες, αλλά και για υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης, που θα είναι 170 Kilowatt για την έκδοση Pro και 200 kW για την Pro S. Θεαματική πρόοδο συνιστά επίσης το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με πυρήνα του μία μεγάλη οθόνη 15 ιντσών, που συμπληρώνεται από τις ψηφιακές ενδείξεις του κόκπιτ και Head-up-Display ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της λειτουργικότητας, μάλιστα η κεντρική οθόνη περιλαμβάνει εικονίδια για την άμεση ενεργοποίηση διαφόρων λειτουργιών, όπως του συστήματος πλοήγησης, του κλιματισμού, κλπ.
Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,97 μ.
Το VW ID.7 διαθέτει ως γνήσιος διάδοχος του Passat κορυφαία ευρυχωρία εμπρός και πίσω, ενώ μπορεί να παραγγελθεί με μία μεγάλη ηλιοροφή, της οποίας το κρύσταλλο γίνεται φιμέ ή φωτεινότερο με το πάτημα ενός μπουτόν. Εντυπωσιακών προδιαγραφών είναι ο χώρος αποσκευών με ελάχιστο όγκο 532 λίτρων και μέγιστη χωρητικότητα 1.600 λίτρων, εφόσον αναδιπλωθούν τα διαιρούμενα, πίσω καθίσματα.
Οι χώροι είναι εξαιρετικά άνετοι.
Φυσικά είναι πολύ νωρίς ακόμη για να μιλήσουμε για τιμές, ωστόσο εκτιμάται ότι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen θα ξεκινά από περίπου 55.000 ευρώ. Το VW ID.7 θα κατασκευάζεται στη Γερμανία και στην Κίνα, οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο και η Βόρεια Αμερική θα ακολουθήσει το 2024. Την ίδια χρονιά θα κυκλοφορήσει και η έκδοση στέισον βάγκον, όπως επίσης το VW ID.7 GTX με υψηλότερη ισχύ και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.
Το νέο VW ID.7 θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο.