Μία από τις προτεραιότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών, μεταξύ των οποίων και η Renault, είναι το λανσάρισμα φθηνών και προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς -όπως διαπιστώνουν- πέφτει ο ρυθμός πώλησης οχημάτων μηδενικών ρύπων κυρίως λόγω των υψηλών τιμών τους.
Από την πλευρά της, η Renault ανακοίνωσε ότι η θυγατρική μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων Ampere (σχεδιάζει να την παρουσιάσει στην αγορά το 2024) έχει στόχο να εμφανίσει έσοδα 10 δισ. ευρώ το 2025 και το 2031 να υπερδιπλασιάσει τα κέρδη της φθάνοντας στα 25 δισ. ευρώ.
Έρχεται το «Legend» με τελική τιμή κάτω από 20.000 ευρώ
Η Ampere σχεδιάζει να λανσάρει έως το 2031, μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία θα απαρτίζεται από επτά ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός αυτοκινήτου πόλης, το οποίο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Όμιλου Renault, θα έχει τελική τιμή πώλησης κάτω από τα 20.000 ευρώ.
Επίσης, ανακοινώθηκε και η ονομασία που επιλέχθηκε από την αρμόδια ομάδα τους γαλλικού Ομίλου. Το φθηνό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων της Ampere, ονομάζεται «Legend» (μτφ. Θρύλος).
Το Legend θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη, ανακοίνωσε η Renault και «θα προσφέρει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία του με μόνο 10 κιλοβατώρες ανά 100 χλμ.». Η Renault δεν διευκρίνισε την τοποθεσία παραγωγής του αυτοκινήτου, αλλά πηγές ανέφεραν ότι θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στη Σλοβενία από το 2026, όπου κατασκευάζεται το μίνι αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης Twingo, αναφέρει το Reuters.
Η Renault σχεδιάζει να ρίξει όλες τις τιμές στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα
Η γκάμα της Ampere θα περιλαμβάνει επίσης το Megane E-Tech, που κυκλοφόρησε πέρσι, το Scenic E-Tech, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους, το επερχόμενο Renault 5 που θα παρουσιαστεί στις αρχές του επόμενου έτους και το Renault 4 που θα κυκλοφορήσει το 2025. Θα υπάρξουν επίσης δύο επιπλέον οχήματα, ανέφερε η Renault.
Ο CFO της Renault Τιερί Πιετόν, δήλωσε ότι η Renault στοχεύει να πουλήσει τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της στην ίδια τιμή με εκείνη που έχουν τα μοντέλα που φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης νωρίτερα από τους ανταγωνιστές της. Επίσης, τόνισε ότι τα μικρότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα φτάσουν σε αυτή την ισοτιμία τιμής τα επόμενα δύο χρόνια και τα μεγαλύτερα μοντέλα έως το 2027 έως 2028.