24ωρη πανελλαδική απεργία σήμερα, Τετάρτη 13 Μαΐου από την ΑΔΕΔΥ με το Δημόσιο να κατεβάζει ρολά.
Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί κεντρική συγκέντρωση στις 10:30 το πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος και κινητοποιήσεις σε ολόκληρη τη χώρα.
Η Συνομοσπονδία διευκρινίζει ότι η απεργία δεν αφορά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Μετρό, Τραμ, λεωφορεία κτλ. κινούνται σήμερα κανονικά.
Στη σημερινή απεργία συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί, χωρίς όμως να υπάρχει γενική αναστολή λειτουργίας των σχολείων. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων – Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων – πρέπει να προσέλθουν κανονικά, εκτός αν έχουν ενημερωθεί διαφορετικά από τους εκπαιδευτικούς ή τις σχολικές μονάδες.
Η ΑΔΕΔΥ τονίζει ότι στη σημερινή απεργία συμμετέχουν δημόσιοι υπάλληλοι ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας, γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει προβλήματα και περιορισμένη λειτουργία σε δημόσιες υπηρεσίες σε όλη τη χώρα.


