Πρόστιμο επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, σε ινστιτούτο αισθητικής και προσωπικής φροντίδας.
Μάλιστα, το πρόστιμο είναι ύψους 250.000 ευρώ και επιβλήθηκε όπως αναφέρει το υπουργείο στο ινστιτούτο αισθητικής και προσωπικής φροντίδας με την επωνυμία «GOLDEN CLINIC»-ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ.
Σύμφωνα λοιπόν με την απόφαση του υπουργείου οι λόγοι ήταν οι εξής:
-Δεν χορήγησε στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης.
-Δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες και για τις συμβάσεις από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Επίσης, διευκρινίζεται ότι οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης σε συμβάσεις με ινστιτούτα αισθητικής και προσωπικής φροντίδας οφείλουν να καταβάλλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί από τις εν λόγω επιχειρήσεις.
Ακόμη, οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες και να καταθέτουν τυχόν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών στον τετραψήφιο αριθμό 1520.