Το τρίτο επεισόδιο του «Maestro» άναψε φωτιές. Η Κλέλια, μετά από την αποκάλυψη των παράνομων δραστηριοτήτων του Φάνη και τον καυγά με τη Σοφία, αναζητά παρηγοριά στο σπίτι του Ορέστη.
Τον βρίσκει απασχολημένο, να δουλεύει πυρετωδώς πάνω σε μια νέα μελωδία, και τον πείθει να συνεχίσουν μαζί τις πρόβες στο σχολείο.
Ο Ορέστης είναι διστακτικός στην αρχή. Η έλξη που ασκεί πάνω του η Κλέλια είναι αναμφισβήτητη. Όμως η αποστολή του στο νησί, η διαφορά ηλικίας και τα λόγια της Χάρις φρενάρουν τα αισθήματά του.
Όχι όμως και την φαντασία του. Καθισμένος στο πιάνο δίπλα στην Κλέλια, ο Ορέστης νιώθει να βυθίζεται στο βλέμμα της νεαρής κοπέλας.
Η σκηνή που ακολουθεί, με τους δύο ήρωες να ερωτοτροπούν πάνω στο πιάνο, κινείται μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας.
Η άδεια υποφωτισμένη αίθουσα διδασκαλίας είναι το ιδανικό σκηνικό της πρώτης ερωτικής συνεύρεσης ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές, ενώ στο μυαλό του Ορέστη αντηχεί η φωνή της Χάρις που αφηγείται τον άτυχο έρωτά της με τον Διονύση.
Μερικά από τα σχόλια των χρηστών του Twitter που αποθέωσαν τους πρωταγωνιστές:
#Maestro
— TheShakespeareanHero (@triesnottopanic) November 4, 2022
Συγνώμη αλλά η συγκεκριμένη ερωτική σκηνή ήταν η τέχνη η ίδια, ούτε να κοροϊδέψω κλασικό Παπακαλιάτη δε μπορώ. Ήταν άρτια, απίστευτα καλογυμνασμένη, σαν πίνακας ζωγραφικης.
• τέχνη •
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΈΧΝΗ #Maestro pic.twitter.com/Jg6fqEQaer
— Δημήτρης Πλ... (@tzimispla) November 3, 2022
Γνήσια σειρά του Παπακαλιάτη ? #Maestro pic.twitter.com/nQzcjZ0mOt
— ♑DimitraAntonia?❤️? (@DimitraAntonia7) November 3, 2022
Δίχως να θελω να υπερβάλω
— ?????? ?. ???? ? (@MonkeyDKomi) November 3, 2022
Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΌΝΕΙΡΟ#Maestro pic.twitter.com/VNYewP9ovc