Ότι το fan club του Τριαντάφυλλου διευρύνεται καθημερινά από την ημέρα που έκανε το τηλεοπτικό ντεμπούτο του στο «Survivor 2021» είναι γνωστό.
Γνωστό είναι επίσης ότι ο τραγουδιστής από τη Ρόδο έχει καθίσει στον τάκο περισσότερες φορές από κάθε άλλο παίκτης της φετινής διοργάνωσης και ότι σε καθεμία από τις ψηφοφορίες έχει αναδειχθεί με διαφορά ο δημοφιλέστερος από όλους τους συμμετέχοντες στο reality επιβίωσης του Σκάι.
Αυτό συμβαίνει διότι ένα αξιοσημείωτο ποσοστό των τηλεθεατών θέλουν ο Ντάφυ να παραμείνει στο παιχνίδι και ψηφίζουν υπέρ του κάθε φορά που υπάρχει κίνδυνος να φύγει.
Και επειδή τα μηνύματα και τα τηλεφωνήματα έχουν κόστος, το ποσό που συγκεντρώνεται κάθε φορά και κατανέμεται ανάμεσα στους τρεις παρόχους κινητής τηλεφωνίας, την εταιρία παραγωγής και το κανάλι είναι εντυπωσιακό.
Όπως εξήγησε ο δημοσιογράφος Αλέξης Μίχας στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, «τα τηλεφωνήματα είναι περί τις 50.000 σε αριθμό την εβδομάδα που μεταφράζεται χονδρικά και κατά προσέγγιση πάντα γύρω στις 100.000 ευρώ εισπράττουν οι τρεις πάροχοι κινητής τηλεφωνίας, η Ατζούν Μίντια και ο Σκάι, με αυτή τη σειρά που σας τα αναφέρω».
Και άρχισε τους υπολογισμούς: «Ο Τριαντάφυλλος, μέχρι τώρα, είναι ο δημοφιλέστερος παίκτης. Και τις οκτώ φορές που έχει βγει προτεινόμενος επικράτησε όλων των αντιπάλων του. Το ποσοστό της δημοφιλίας του διαμορφώνεται από 15% έως 40%. Το χαμηλό είναι όταν δεν είναι πολύ πολωτική η κατάσταση και το υψηλό είναι όταν έχει έναν πολύ ισχυρό αντίπαλο. Βάσει αυτών των υπολογισμών, στα ταμεία των εταιρειών που σας είπα νωρίτερα, υπολογίστε ότι έχει μπει μόνο από το κοινό που ψήφισε υπέρ του Τριαντάφυλλου 120.000 με 320.000 ευρώ. Και όσο θα πηγαίνουμε προς τον τελικό τόσο αναμένεται αύξηση και των τηλεφωνημάτων και των συμμετοχών φυσικά», πρόσθεσε ο δημοσιογράφος.
«Όμως το εύρος ανάμεσα στα 120.000 και στα 320.000 ευρώ είναι πολύ μεγάλο» παρατήρησε ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος δεν πείσθηκε απόλυτα από την ακρίβεια του ρεπορτάζ.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
{https://youtu.be/auN8rRHLLAI}