Κάθε χρόνο, η εταιρία έβγαζε τις ατζέντες τις οποίες αγόραζαν οι ασφαλιστές και εκείνοι τις δώριζαν στους πελάτες τους, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι ελεύθεροι επαγγελματίες και αποτελεί εργαλείο στη δουλειά τους, καταγράφοντας τα ραντεβού και τις δράσεις της κάθε ημέρας.
Η διακοπή έκδοσης ημερολογιακής ατζέντας έγινε με το σκεπτικό ότι «είναι too much», καθώς ο κόσμος έχει μπει στην ηλεκτρονική εποχή!
Σωστά, αλλά η «ανθρώπινη συνήθεια» και η παράδοση είναι πολλές φορές ισχυρότερα στοιχεία από την τεχνολογία.
Πάντως, ανάμεσα στους προβληματισμούς των ασφαλιστών γίνονται πικρόχολα σχόλια, καθώς ο αστικός μύθος θέλει τον θηλυκό πολιτικό γόνο να είναι η πέτρα του σκανδάλου, έχοντας δώσει εντολή να διακοπεί η έκδοση πρωτοχρονιάτικης ατζέντας.
Δ.Β.