Δεν είναι τυχαία η επικοινωνιακή τακτική που ακολουθεί τον τελευταίο καιρό ο Γιάνης Βαρουφάκης. Βλέποντας ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου έχει πάρει «πάνω της» όλη την προεκλογική καμπάνια του κόμματός της, το οποίο αρχίζει και τελειώνει στην ίδια, εκπέμποντας έτσι μήνυμα πλήρους ταύτισης με ένα πρόσωπο, προβάλλει σε αντίστιξη ένα συλλογικό μοντέλο.
Στα σποτ του ΜΕΡΑ25 ο ίδιος ο Βαρουφάκης έχει μόνο ένα μικρό ρόλο, ενώ εμφανίζονται εναλλάξ πολλά από τα επώνυμα στελέχη του κόμματος, δίνοντας την εικόνα ότι πρόκειται για μία συλλογική οντότητα και όχι για ένα προσωποπαγές σχήμα.
Το όλο νόημα σχετίζεται βέβαια και με την κίνηση της Κωνσταντοπούλου να… «εξαφανίσει» από τα ψηφοδέλτια της Πλεύσης Ελευθερίας, όποιο στέλεχος δεν της ήταν αρεστό ή είχε κάποια απήχηση στην κοινωνία.
Βαρουφάκης και Ζωή έχουν σε μεγάλο βαθμό ένα κοινό ακροατήριο στην «αντισυστημική» αριστερά. Και το πού θα πάει αυτό το κομμάτι θα καθορίσει ποιο από τα δύο κόμματα θα μπει στη Βουλή.
Γ.Μ.