Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Εμανουέλ Μακρόν.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν, στην Κύπρο και στον Λίβανο.
Ο Πρωθυπουργός ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Γαλλίας για την αμυντική συνδρομή που παρέχει η Ελλάδα στην Kύπρο.
Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν να βρίσκονται σε επαφή και συντονισμό για τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή.


