Μια συγκινητική δημοσίευση για τα τέσσερα χρόνια χωρίς τον σύζυγό της έκανε η Δέσποινα Μοιραράκη στα social media.
Ο Γιάννης Κοντούλης έφυγε από τη ζωή στις 24 Ιουνίου του 2022 μετά από σκληρή μάχη που έδωσε με τον καρκίνο. Μαζί με τη Δέσποινα Μοιραράκη πέρασαν 11 χρόνια ευτυχισμένου έγγαμου βίου. Η γνωστή επιχειρηματίας δεν ξεχνά τις οικογενειακές στιγμές, την αγάπη και τον χαρακτήρα του. Καθώς πάντα κάνει λόγο για έναν άνθρωπο που είχε όλα τα καλά στη συμπεριφορά και τους τρόπους του.
Στην πρόσφατη ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό της στο Instagram, τον ευχαριστεί για όσα έζησαν μαζί. «24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε. Αείμνηστε Ναύαρχε… Θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις κ να με καθοδηγείς…. Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου». Γράφει χαρακτηριστικά για την παρουσία του που την νιώθει ακόμα να την προστατεύει και να τη συμβουλεύει.
Η ανάρτηση που έκανε η Δέσποινα Μοιραράκη
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


